Simptomi PMS-a variraju od žene do žene, od promjene raspoloženja, depresije, nervoze, do grčeva u trbuhu, nadutosti, bolova u leđima.
.
Koji je uzrok i zašto se žene muče iz mjeseca u mjesec?
Nažalost još uvijek ne postoji jasan odgovor i znanstvenici su došli do par otkrića kao što su poremećena razina serotonina – vezana uz depresiju, promjenu apetita, poteškoće u spavanju, zatim niska razina endorfina koji djeluje na ublažavanje boli.
.
Možemo li prehranom ublažiti simptome PMS-a?
Zasigurno postoji hrana koju bi trebali uvrstiti na svoj jelovnik kako bi ublažili i olakšali ove dane.

➡️ Kelj – bogat željezom dobar je izbor jer u ovim danima razina željeza može dosta pasti.
➡️ Naranče – kalcij i vitamin D mogu suzbiti simptome PMS-a i zato su citrusi dobitna kombinacija.
➡️ Banane – pomažu u dizanju raspoloženja zahvaljujući vitaminu B6, osim toga pomažu i kod probavnih smetnji što dosta žena muči  u ovo periodu.
➡️ Riba – bogata omega-3 masnim kiselinama pomaže u opuštanju mišića i ublažava bol.
➡️ Brokula – za dobro raspoloženje, ublažavanje umora napunite svoj tanjur upravo ovom namirnicom jer sadrži većinu nutrijenata koji su bitni u borbi protiv simptoma PMS-a.
➡️ Tamna čokolada – pomaže u regulaciji serotonina hormona sreće.