DORUČAK PRIJE TRENINGA DA ILI NE ?!

Ako ste mislili da postite samo petkom pročitajte tekst.
Postiš svaku noć i to dok spavaš. A prvi obrok nakon posta zove se BREAKFAST = doslovno prevedeno kao prekid posta (break-fasting) ili famozni DORUČAK.

Tema oko koje se vode rasprave u najvišim stupnjevima znanosti. Prvi kažu doručak je najvažniji, drugi pak svi obroci su jednako važni…

Mene zanima funkcionalnost hranjenja prije i poslije treninga.

🥙 Doručak je najvažniji obrok u danu prvenstveno jer nas energetski podiže – priprema za sve mentalne i fizičke napore koje nas čekaju kroz dan. To je sigurno i nijedna studija me više ne može uvjeriti u suprotno.

Ali vratimo se na utjecaj na trening..

>>DORUČAK PRIJE ILI POSLIJE TRENINGA<<

📊 Istraživanja na ovu temu pokazala su iznenađujuće rezultate. Ispitanici su podijeljeni u tri grupe:

– Prva grupa nije vježbala

– Druga je vježbala i konzumirala je doručak prije treninga koji se sastojao od ugljikohidrata i uključivao je izotoničke napitke

– Treća je vježbala i doručkovala je nakon treninga i pili su vodu

Ispitanici iz prve grupe dobili su u prosjeku dva do tri kilograma. Ispitanici iz druge grupe dobili su upola manje, dok ispitanici iz treće grupe nisu dobili ni kilogram.

📈 Slične studije kažu da trčanje na traci 60 minuta natašte potrošili čak 20% više zaliha masti.

🍏 Istraživanja, dakle idu u korist vježbanja natašte kao strategije mršavljenja.

☝🏻 Paziti : ovo nije savjet za svakoga , osobama s gastritisom ili zelučanim problemima se ne preporučuje vježbanje natašte.

🏋🏻‍♀️ Također ako je cilj tjelovježbe definicija, povećanje forme i snage , ipak će bolje rezultate dati trening poslije kvalitetmog obroka.

Da ne pogriješiš – vodstvo prepusti stručnoj osobi tj. “živom” nutricionistu jer google savjeti nikad nisu bili pametno rješenje 🤷🏻‍♀️